VILKA VI ÄR


Företaget har äkta kärlek och passion för informationsteknologi (IT) Vi brinner för informationskommunikationsteknik (IKT) inom företagsinfrastruktur.

Vi erbjuder en hög kompetens av tekniker som har en stor erfarenhet redo att arbeta i olika typer av fält från onsite tekniker till avancerade specialister som kan arbeta inom olika miljöer.

VAD VI ÄR BÄST PÅ


  • SÄKERHET

    Vi brinner för alla former av säkerhet och vill skydda det som är viktigt för dig.

  • EFFEKTIVITET

    Vi önskar att alltid finnas tillgängliga för alla som behöver oss. Vi jobbar effektivt och tycker om struktur.

  • INNOVATION

    Vi drivs av att hjälpa till att upptäcka och dra nytta av nya möjligheter inom tekniker och där med ta fram den mest optimala strategi lösningen för våra kunder.

  • SKRÄDDARSYTT

    Kunden få ut så mycket som möjligt av vår leverans genom moderna och hållbara lösningar som kan skräddarsys.

  • KUNDFOKUS

    Vi eftersträvar långsiktiga kundrelationer och samarbeten. Vi är pålitliga och ansvarsfulla och ser kundens problem som våra egna..

  • EKONOMISK TRYGGHET

    Vi erbjuder ekonomisk trygghet (certifierade av UC).

  • RESULTATINRIKTAT

    Vi eftetsträvar att alltid bli bättre, vi lär oss av våra kunder och erfarenheten. Vi vill bli bäst på det vi gör..

HUR VI ARBETAR


INTROMÖTE

Vi bokar ett möte och kommer och besöker er på plats. Vi lyssnar till era behov och får en övergripande bild över vad ni behöver hjälp med.

FÖRSTUDIE

Vi går igenom hela eran miljö och undersöker närmare på utrustingar. Efteråt kan vi ta fram lösningar och förbättringsförslag.

OFFERTMÖTE

Nu har våra lösningsförslag presenterats och blivit godkända av er. Vi går igenom offerten tillsammans och vi förklarar denna steg för steg.

AVTAL

När är allt på sin plats är det dags för en skriftlig överenskommelse som skapar trygghet och tydlighet. Bägge parterna granskar och skriver därefter på avtalet.

ÖVERLÄMNING

Om ni har haft en tidigare IT-leverantör önskar vi gärna en tydlig överlämning för att underlätta vårt arbete. Vi fyller sedan i vårt överlämningsdokument.

SUPPORT STARTAR

Nu är vi äntligen redo att starta upp arbetet hos er som kund och vi levererar redan från första dagen.

ÅTERKOPPLING

Efter en tids arbete skickar vi en undersökningsenkät till er för att få in underlag över hur ni uppfattar vårt samarbete. Vi vill gärna veta om det finns något vi kan förbättra oss på.

AVSTÄMNING

Här stämmer vi av års- och kvartalsresultat med ledningsgruppen samt hur ni som kund har upplevt vår support hittills.

FRAMTIDSMÅL

Vid det här steget brukar vi vantligvis färlänga avtalet för att fortsätta vår support om allt upplevs vara bra. Vi tar reda på vad vi kan göra för er på längre sikt och lyssnar till nya eventuella framtidsmål som ni har.