Helpdesk Support


När du och dina anställda behöver IT-hjälp med datorn finns det ett fjärrskrivbordsupport hos JHL-Net Solutions.

Vi erbjuder helpdesksupport inom Stockholm såväl som i övriga landet genom mejl, telefon, fjärrstyrning och eventuellt personligt besök. Vi kan erbjuda hjälp vid enstaka tillfällen såväl som paketlösningar när hjälpen behöver vara återkommande. Det går faktiskt att lösa 90 % av ärenden via fjärrstyrning och på det sättet drar du/ni ner kostnaderna enormt mycket på ditt bolag. Har du dessutom ställt frågan via vår hemsida eller kontaktat oss för att få tag i support får du garanterat svar inom 24 timmar.

Med hjälp av vårt licenserade fjärrstyrningsverktyg kan vi logga in på din dator och identifiera problemet och oftast hjälpa dig att åtgärda problemet på distans. Denna hjälp får du endast när du har godkänt vår helpdesksupport att få tillgång till din dator samtidigt som du ser vad som händer och hur vi löser problemet. JHL:s managementkonsulter har stor kunskap och förklarar gärna på ett pedagogiskt sätt vad felet var, hur det åtgärdades samt vad ni eventuellt kan göra för att undvika liknande problem i framtiden. När problemet är löst loggar vi ut oss och har inte längre insyn i era datorer.

VAD KAN VI HJÄLPA DIG MED?

Välj valfritt vilka tjänster du eventuellt är intresserad av så kontaktar vi dig och berättar mer.

Skriv in dina uppgifter här så kontaktar vi dig så snart vi kan.